Még biztonságosabbak lesznek a Tesla autói, jött két érdekes funkció
Attól, hogy a Tesla autói okosak, nem jelenti azt, hogy nem lehet őket egy fokkal még biztonságosabbá tenni. Elon Muskék két új dologgal is bővítik a kocsik rendszerét.
Attól, hogy a Tesla autói okosak, nem jelenti azt, hogy nem lehet őket egy fokkal még biztonságosabbá tenni. Elon Muskék két új dologgal is bővítik a kocsik rendszerét.
Precedens értékű lehet, ha adott esetben az önvezető autót gyártó céget is hibásnak találnák.
Az újdonság nemcsak szemrevaló formával, hanem szupergyors töltési lehetőséggel is támad.
A Tesla vezérigazgatója Elon Musk bejelentette, hogy két éven belül már olyan autókat is gyártanak majd, amelyekből hiányzik a kormánykerék.
A komoly hatótávú elektromos autó utastere automatikusan átalakul, ha a sofőr önvezetésre vált.
A négykarikás német prémiumgyártó azt vázolja számunkra, hogy körülbelül milyen lehet az A2-es fejlett önvezetéssel felvértezett utódja.
A Wayve nevű brit cég a jelenlegi, csúcsmodern kütyükkel felszerelt autók helyett egy olyan olcsón kialakíthatójárművet épített, ami szinte már úgy vezet, mint az ember.
Elég sokat segítenek az ilyen felvételek a rendőrség munkájában. És megint egy olyan dolog, amit sok más gyártó helyett, a Tesla tud.
Ehhez az osztrák és a szlovén autópálya-kezelő társaságokkal kötött megállapodást a Magyar Közút.
A Berkeley-n tartott előadást a magyar miniszter.
A texasi láncfűrészes semmi a bajorok autós reklámjához képest.
David Hasselhoff beleszólt a karórájába, és a fekete Pontiac odajött hozzá. Valami hasonlót tud már a Tesla Model 3 is.
Mutatjuk a bajor gyártó immár belső égésű motor nélküli újdonságait, melyek hamarosan a kereskedésekbe is megérkeznek.
Vázoljuk, hogy körülbelül hogyan néz majd ki a 2020-ban bemutatkozó új zászlóshajó modell.
Jelek szerint nemcsak az autógyártók, hanem az autógumis cégek is maximálisan haladnak a korral.
Jobb, ha megszokjuk az ilyen jeleneteket!?
A francia gyártó ezen újdonságában már egyáltalán nincs kormány és pedálsor – fókuszban az autonóm közlekedés.
Egy új kutatás szerint az önvezető autók arcfelismerő rendszere kevésbé működik jól, ha színesbőrű járókelőket kell azonosítson, így pedig nagyobb valószínűséggel érheti őket baleset.
Sehol sem volt még akkor a Tesla és a Google, amikor a stuttgartiak már az autonóm közlekedést tesztelték.
Sokkolóan újszerű formaterv, merész beltér, elektromos meghajtás és önvezetés. Ez a Vision iNext.